A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
Igazi vadászat ez: a tehervonat hajnalban indul, de lehet, hogy délig is hiába vársz rá. Nem könnyű megtalálni a megfelelő fotóhelyet sem, és az sem mindegy, hogy süt a nap.
Nevezetes vasútvonal a 81-es, a MÁV születésének oka, hiszen az államvasút a Pest-Hatvan-Salgótarján-Losonc-Besztercebánya vonalon épült, korrupcióba és tőkehiányba fulladt Magyar Északi Vasút államosításával jött létre.
Nem igaz, hogy ötven vagy akár egy forintért utazgathat egy hónapig, aki meghekkeli a BKK csütörtökön indult online bérlet- és jegyértékesítési rendszerét - mondta a Fonódónak Dabóczi Kálmán. A BKK vezérigazgatója ezzel nem cáfolta, amit az Index írt egy olvasója közlése alapján: az internetes felületen "alapszintű" beavatkozással maga a vásárló állíthatja be az árat. Csakhogy erre a rendszert felkészítették, az így megvásárolt bérletet érvényteleníti - állítja Dabóczi. (Azt pedig a cikk is említi, hogy ez bűncselekmény.)
Elindult a budapesti bérletek online értékesítése. Egyelőre néhány bérletfajta vásárolható meg az interneten regisztráció után, a BKK közleménye szerint később bővítik a választékot.
Ahogy az automatáknál, a neten is meg kell adni egy igazolvány számát. Az utazáshoz erre az igazolványra, és az okostelefonon megjelenő igazoló képre is szükség van, az ellenőrzéshez mindkettőt kérhetik.
Az okostelefonnal naponta egyszer be kell lépni egy felületre, a rendszer így állípítja meg, hogy a bérlet még érvényes.
A Deák tér - Kálvin tér - Ferihegy II. útvonalon félóránként indul majd a 100E.
Ha a blogom nem közlekedésről szólna, hanem sajtóetikáról, hosszasabban elemezném azt a kérdést (tényleg nem tudom a saját álláspontomat), hogy helyes-e a meghívóból megírni egy hírt. A BKK és a Városháza ugye hétfőn mindenféle orgánumnak elküldi, hogy kedden bejelenti: új buszjárat indul a reptérre, és az Index rögtön meg is írja ezt. Akkor ők most szemfülesek, és a lehető leggyorsabban tájékoztatják az olvasóikat, vagy etikátlanul jutnak előnyhöz azzal, hogy lelövik a poént.
Minthogy ez egy közlekedési blog, nézzük inkább a részleteket! Az Index ugyan csak a tényt közli, de mások már többet tudnak. Július 8-tól minden nap, a Deák térről 4-től fél éjfélig, a Liszt Ferenc Airport 2. megállóhelyről 5:00-től 00:30-ig indul a 100E félóránként.
Állandó köztes megálló csak a Kálvin téren lesz, az Astoriánál csak hajnalban állnak meg az első járatok. Vitézy Dávid kifogásolja is ezt, Facebook-oldalán azt írja, reméli, hogy felülvizsgálják ezt az álláspontot, és a reptéri busz megáll ott, ahol a város legforgalmasabb busztengelyét metszi. A BKK volt vezérigazgatója egyébként a 100E-t a legjobb dolognak tartja, "ami a 3-as metró felújításának kudarcából kijött: közvetlen belvárosi járat indul az úszó VB-re a reptérről, csak hogy megkíméljék a látogatókat a metróra szállástól - bár félóránkénti járatkövetéssel erősen határeset, hogy mennyire lesz használható. Ezzel együtt jó lenne, ha maradna a vb után is, minimum a metrófelújítás végéig - bár a valódi megoldás a tervezés alatt álló vasútvonal-kiágazás megépítése lesz."
A főpolgármester szerint az utólagos megoldás drága, de kényszerhelyzet van.
Nem készpénzben, hanem értékpapírokban és betétekben, de a fővárosnak rendelkezésére áll a 3-as metró felújításához a kormány által biztosított forráson felül szükséges 30 milliárd forint - erősítette meg Tarlós István főpolgármester a Klubrádióban korábbi tájékoztatását csütörtökön.
A főpolgármester (Fidesz-KDNP) hangsúlyozta: ez meglévő forrás, amelyet nem enged másra felhasználni. Mivel ez a 30 milliárd forint és a kormány által biztosított 137,5 milliárd forint is rendelkezésre áll, az egyik szakasz állomásai és az alagút felújításával szeptemberben megkezdődhetnek a munkálatok.