A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
Igazi, vadregényes hegységben utazhatunk az év nyári felében a Pálházi kisvasúton.
Ha Wikipédiában nézzük, két kisvasútnál is olvashatjuk, hogy a legrégebbi Magyarországon. Tudjuk persze, hogy működik a Wiki, mik az előnyei, mik a hátrányai. A vitát különben hamar el is dönthetjük a kérdéses szócikkek alapján, a debreceni Zsuzsivasút első szakasza 1882-ben nyitották meg, a mai Pálházi Állami Erdei Vasút ősének építését csak 1888-ban határozták el.
Utánatelefonáltam, mert nem hittem el. De sajnos igaz.
Szörnyen összegraffitizett vagonok fényképe került föl a Facebookra. A felvétel a fővárosi Nyugati pályaudvaron készült. Megkerestem azt az utast, aki fotózta, és ő azt mondta, péntek reggel utazott a vonattal a váci vonalon, de már korábban is hallott róla. Vagyis a rongálás nem teljesen friss.
Az ilyen fokú összefestés már nem csupán esztétikai kérdés, mint látható, az ablakok is áldozatul estek, vagyis az utasok nem láthatnak ki.
Péntektől a mobilos Vonatinfó alkalmazásban is lehet vonatjegyet venni, egyelőre csak androidon, csak az első ezer felhasználónak, és csak béta a rendszer. De a jegy igazi, utazni is lehet vele.
Néha csak kimondatlanul, de sokszor kimondva is végig ott lebegett a BKK e-bérlet-botránya a teremben, amikor a MÁV, a MÁV-Start és a fizetési funkciót fejlesztő OTP Mobil Kft. illetékesei bemutatták az újságíróknak új, mobiltelefonos jegyértékesítési rendszerüket. A fővárosi cég nyári botrányára mindenki emlékszik: gyenge platformon, amatőr módon fejleszttettek egy gagyi rendszert a T-Systemsszel, majd amikor kiderültek a hibák, mindent elrontottak a kommunikációban is. A legnagyobb ellenérzést az váltotta ki a közönségben, hogy a hibákat jelző egyik etikus hekkert feljelentették.
Bár a BKK hivatalosan ma született bárányként beszél magáról az ügyben, azért levonták a konzekvenciákat: Azóta a T-Systemstől és a BKK-tól is távoztak topvezetők, bár az utóbbi esetben elvileg nem az e-bérlet botránya miatt. A közlekedési társaság vezérigazgatója eddig a helyén maradhatott, mindenesetre a metrófelújítás miatt szükséges - eddig úgy látszik, példásan megszervezett - buszos pótlást Dabóczi Kálmán már személyesen ellenőrizte az első napon: egy újabb botrány nem jött volna jól.
Egy év csúszással írta alá a BKK a Fehérvári úttól a Kelenföldi pályaudvarig tartó villamosszakasz építési szerződését.
Hamaros indulhat a kivitelezés az Etele úton, hogy 33 év után befejezzék a fővárosi 1-es villamos vonalát - írja a Magyar Nemzet. A közbeszerzési adatbázisban található dokumentumok szerint a francia Colas Alterra és a német Siemens konzorciuma nyújtotta be a legkedvezőbb ajánlatot, 8,6 milliárdért építik meg az új sínpályát.
A nyár elmúltával sem maradnak virág nélkül az állomások. A vasúttársaság októberi virágültetési akciójának keretében a nyári virágok helyét színes árvácskák és százszorszépek veszik át több mint háromszáz vasútállomáson.
A MÁV még a fagyok beállta előtt kétnyári virágokat ültet országszerte az állomásokra és pályaudvarokra. A nyár elején telepített növények mára ugyanis elvirágoztak, helyükre ezért hidegtűrő, kétnyári virágok ültetéséről gondoskodik a vasúttársaság.