Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Leépítések a BKK-nál

2

A hírek szerint tömeges leépítés folyik a BKK-nál. Olyan munkatársaktól válnak meg, akik a szolgáltatás minőségéért felelnek. Például ellenőrzik a járműveket működtető alvállalkozókat, hogy megy-e a buszon a légkondi, hogy tiszta-e a villamos.

Úgy tudni, hálózati forgalomirányítóktól is megváltak (nekik kell rendbehozni, ha műszaki vagy más okból valahol akad a közlekedés).

Az egyik legerősebben megvágott terület az utastájékoztatás, a Futár működtetése, a jegyértékesítés.

Mátyási György például, akit sokan, hangját meg még többen ismerik, a Facebook-oldalán jelentette be, hogy elküldték.

Bizonyos területeken állítólag megszűnnek az érintett státuszok is, a feladatot külső céghez fogják kiszervezni.

Budapest BKK magazin közút villamos gyorsvasút
Egy BKK-ügyfélszolgálat

Újra maguktól nyílnak majd a metróajtók

1

Ezentúl nem kell a 2-es és 4-es metrón gombbal nyitni az ajtókat a le- vagy felszálláshoz. Az iho.hu úgy értesült, hogy március 15-től maguktól nyílik az összes ajtó.

Másfél évig nyomhattuk a gombokat – emlékeztet a portál, amely a BKK-t is megkérdezte a korábbi rendszer ismételt bevezetésének okáról, de még nem kapott választ.

metró Budapest BKK gyorsvasút 2-es metró 4-es metró

Frissítés: időközben a BKK közleményben erősítette meg a hírt.

Bár az intézkedés azt célozta, hogy az ajtónyitó berendezéseket kíméljék, és spóroljanak a légkondícionáló működési költségén, az utasok, különösen a fogyatékkal élők visszajelzései alapján most visszatérnek a korábbi rendszerre: a 2-es metrón a vezető, a 4-esen az automatika nyitja és zárja majd az ajtókat.

Körülkémleltünk Kaposváron

0

vasút építészet Kaposvár magazin közút busz

Találós kérdés

2

A MÁV-Start Flirt motorvonatai vannak a képen. A Stadler korszerű szerelvényei arra is képesek, hogy kapcsolt közlekedés után egyszerűen szétváljanak „maguktól”. Az elöl lévő pár már szétkapcsolódott (hamarosan külön folytatják útjukat), látható a különbség: mögöttük egy még kötött páros.

A szétkapcsolódásnál egyetlen mozzanat igényelte itt (pár másodperccel a felvétel elkészítése előtt) egy vasutas személyes közreműködését. A kérdés az, hogy mi volt ez a mozzanat.

vasút Stadler szabály

vasút Stadler szabály

Éjjel fogtak neki a 40a-nak

0

vasút felújítás százhalombatta NIFKelenföld és Százhalombatta között 20,5 km hosszon építik át a vasúti pályát.

Megkezdték a 40a jelű vasútvonal első szakaszának rekonstrukcióját. A pálya agyrészt 120 kilométer per órás sebességgel lesz járható 225 kilonewton tengelyterhelés mellett - írja a NIF közleménye.

Az állomásokon és megállóhelyeken 55 cm magas peronok, peronaluljárók, rámpák, liftek, perontetők készülnek korszerű térvilágítás rendszerrel. A felsővezeték-rendszer is átépül.vasút felújítás százhalombatta NIF

Közlekedés. Elsősorban közösségi.
Városi és vasút.

Facebook

Utolsó kommentek