Kora délután már meghaladta a kétezret azoknak a száma, akik a lehető legrosszabb, egycsillagos minősítést adták a BKK-nak a Facebook-on.
A legtöbben azt is megírják, a rossz véleményre a cég elektronikus bérletértékesítő rendszerének hibájára rámutató fiú elleni eljárás késztette őket, de sokan a szolgáltatás színvonalán is háborognak.
A BKK bő hete mutatta be online rendszerét, amelyről azonban hamarosan nagyon sokan azt mondták, hogy számos informatikai (koncepcionális és biztonsági) hiba terheli. Ezek egyike volt az a fiú, aki nem is túl bonyolult trükkel tudott 50 forintért havi bérletet vásárolni. Rögtön a BKK-hoz fordult, és világossá tette, hogy célja nem az utazás, hanem a hiba föltárása, a cég azonban nem válaszolt neki.
Ehelyett a gyengének bizonyult rendszert kifejlesztő T-Systems feljelentést tett, a BKK vezérigazgatója, Dabóczi Kálmán először a Fonódónak, majd sajtótájékoztatón is elmondta, hogy szerinte alapvetően jó a rendszer, nem vonják vissza, és hekkertámadást emlegetett.
Mai hír, hogy a rendőrök éjjel el is vitték a 18 éves fiút, aki egyébként Budapesttől messze él, nem is használja a BKK járatait. Ez után kezdték a felháborodott felhasználók egycsillagos értékelésekkel kifejezni véleményüket a Facebook-on.
Délután fél háromkor az egycsillagos minősítésből már ezer volt a BKK oldalán, újabb félóra elteltébvel megvolt a kétezer.