Mégsem silányítják villamossá a csepeli HÉV-et
2017. március 06.De mivel akar közlekedni, amikor nem jár majd a metró?
2017. február 21.Korábbi hasznos hagyományához nyúl vissza a BKK, amikor az utasok véleményére is kíváncsi, hogyan oldják majd meg a 3-as metró pótlását a felújítás idejére.
Az ország legforgalmasabb vasútvonalaként emlegetett észak-déli budapesti gyorsvasút felújítása körüli hercehurca tragikomikus, még most sem lehet tudni, hogy pontosan mikor esnek neki az elhasználódott pályának, állomásoknak, és azt sem, hogy ki végzi el a beruházást pontosan mennyiért.
A BKK tehát egyelőre dátum nélkül, "2017 nyarától" tervezi a kieső metró pótlását. Valamiért főütemekről és alszakaszokról beszélnek, de mi egyszerűbben tekintjük át a munkák szakaszolását:
- Kőbánya-Kispest - Nagyvárad tér között zárva a metró, Újpesttől a Nagyvárad térig jár.
- Kőbánya-Kispest - Nagyvárad tér és ezzel egyidejűleg Újpest-Központ és Lehet tér között nincs forgalom, csak a Nagyvárad és a Lehel tér között közlekedik.
- A Nagyvárad és a Lehel tér között pótlás, a szerelvények egyrészt északon, Újpesttől a Lehel térig, másrészt délen, a Nagyvárad tér és Kőbánya-Kispest között szállítják az utasokat.
- A Deák tér és az Árpád híd között marad ki a szolgáltatás, a vonatok egyrészt északon, Újpesttől az Árpád hídig, másrészt délen, a Deák tér és Kőbánya-Kispest között mennek.
Máris távozik a HÉV-ek új, vasutas főnöke
2017. január 17.Több forrásból is úgy értesültünk, hogy elmegy a BHÉV Zrt. éléről Feldmann Márton vezérigazgató.