A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Késéseket okozott a fővárosi Nyugati pályaudvar forgalmában hétfőn koradélután, hogy egy vonat az első és a második személykocsi között egyszerűen kettészakadt.
A iho.hu szerint a 6294-es számú záhonyi sebvesvonatról van szó, amelyet egy Szili (V43-as) villanymozdony vontatott.
Tarlós István cáfolta, hogy néhány év múlva már csak nulla emissziós taxik járhatnának Budapesten.
A főpolgármester szerint nem életszerű, nem reális, hogy néhány éven belül kitiltsák a nem elektromos taxikat Budapestről. Nincs a fővárosnak ilyen terve 2020-ra, 2023-ra – mondta a pénteki Budapestinfón. Majd, valamikor, sok év múlva lehet ilyen intézkedést hozni. Ez a felvetés csak a taxisok hergelésére jó.
Tarlós egy újságírói kérdésre egy néhány nappal ezelőtti hírre reagált. Eszerint Szeneczey Balázs városfejlesztésért felelős főpolgármester-helyettes beszélt arról, hogy a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) elképzelései szerint 2020-tól már nem adnának ki taxiengedélyt belsőégésű motorral hajtott taxikra a fővárosban, 2023-ban pedig a régebbi olyan engedélyek is érvényüket vesztik, amelyek nem villanyautókra vonatkoznak.
Kizárólag nulla emissziós autók kaphatnának taxiengedélyt 2020-tól, 2023-tól pedig belsőégésű motoros járművel egyáltalán nem lehetne taxizni a fővárosban.
Néhány év múlva már csak elektromos taxik üzemelhetnek a fővárosban, ha a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) elképzelései valóra válnak - írja a Napi.hu.
Szeneczey Balázs városfejlesztésért felelős főpolgármester-helyettes akkor beszélt erről, amikor a repülőtéren átadtak egy elektromos töltőállomást. Ha villanytaxik lesznek Pesten, azokat alapvetően majd saját telephelyeiken töltik a társaságok, de igénybe kell majd venniük a városi töltőpontokat is, hiszen az akkuk nem feltétlenül bírnak ki egy töltéssel egy taxis munkanapot.
Ajtóvezérlési hibájuk kijavításáig biztonsági okokból kivonják a forgalomból a Solaris-Škoda típusú trolibuszokat a fővárosi közösségi közlekedési forgalomból - közölte a BKK és a BKV Zrt. hétfőn.