Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Meghosszabbították a bukaresti 4-es metrót

0

Két új megállóval és járműteleppel bővült a román főváros északnyugati részébe vezető vonal.

A négyes metró első, 3,7 kilométeres szakasza 2000-ben nyílt meg Bukarestben. Március utolsó napján, 17 évvel később 2,1 kilométerrel bővült a gyorsvasút – írja a Railway Pro.

Az új szakaszon két megálló van, Laminorului és Străuleşti, az új végállomás. A 245 millió eurós beruházás része egy járműtelep és egy intermodális csomópont P+R parkolóval együtt.

metró Bukarest Románia gyorsvasút
A hosszabbítás a bal fölső sarokban az UrbanRail térképén

Tarlós szerint az ördög műve, hogy folyton lerobban az orosz metró

5

Péntek délelőtt fél tíz körül kiszállították az utasokat a Pöttyös utcánál, miután satufékkel állt meg.

A fővárosi 3-as metró első új, fehér szerelvényének pénteki üzemnapja sem sikerült hosszúra, már délelőtt újra ki kellett vonni a forgalomból. Erről maga a főpolgármester beszélt sajtótájékoztatóján. Tarlós viccesen az ördögöt tette felelőssé a sorozatos hibákért.

Komolyan pedig azt mondta, hogy egy új járműnél természetesek az ilyen hibák. Emlékeztetett arra, hogy annak idején a Combino villamosok forgalomba állásakor is voltak hasonló problémák.

A Fonódó úgy értesült, hogy ezúttal a Pöttyös utcánál kellett kiszállniuk az utasoknak.

A Metrovagonmas járműve a hét elején kezdte meg az utasok szállítását, miután előtte hosszan próbázott utasok nélkül. Azóta többször lerobbant, a gyártó mérnökei pedig próbálták elhárítani a hibákat.

Szakemberek szerint a fehér metrónak leginkább a fékrendszerével és a szellőzésével van baj. Legalábbis eddig ez derült ki.

metró Budapest 3-as metró Metrovagonmas Tarlós István gyorsvasút felújítás beszerzés

Kivonták a forgalomból az új metrószerelvényt

0

Második igazi munkanapján, kedden ki kellett vonni a forgalomból a 3-as fővárosi metró első új szerelvényét – írja Facebook-oldalán a Közlekedő tömeg. A vonat szerda reggel sem állt munkába.

A blog szerint az ajtókkal van gond. Állítólag túl sokszor csukódnak rá az utasokra, ezért probléma adódott az ajtónyitó mechanikával. Többek szerint a probléma gyökere az lehet, hogy túl későn szólal meg a zárásra figyelmeztető hangjelzés.

Később a BKV közleményt adott ki. Ebből az derül ki, hogy egészen pontosan az ajtójelzéssel volt baj:

„Ma 15:57 perckor az M3 vonalon menetrend szerint közlekedő felújított metrószerelvényen a Gyöngyösi utca állomáson a járművezető ajtójelzés hibát észlelt, ezért az utasokat leszállította és a szerelvény kiállt a forgalomból. A szerelvény utasajtói ebben az esetben is megfelelően működtek, azonban a jármű vezetője az ajtók nyitott-zárt állapotának visszajelzésénél tapasztalt bizonytalanságot. Az említett hibajelenség az ajtók működését nem befolyásolta, így az utasok biztonságát sem veszélyeztette, de a hiba okának megállapítása érdekében a szerelvényt ideiglenesen kivontuk a forgalomból.

Az újonnan forgalomba állt szerelvényeknél – mint minden új vagy felújított műszaki rendszernél – a kezdeti időszakban a kisebb meghibásodások, működési zavarok nem tekinthetőek szokatlannak. A hibajelenség okát a szerelvényekre adott jótállás keretében a Metrovagonmas fel fogja tárni és a hibát térítésmentesen kijavítja. Utasainktól elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért” – írta a BKV.

Az új, fehér járműről itt írtunk részletesebben.

metró 3-as metró gyorsvasút Budapest felújítás

Igazuk volt, ezek tényleg nem új metrókocsik

3

metró beszerzés 3-as metró felújítás Tarlós István gyorsvasút Metrovagonmas Budapest

Kipróbáltuk az észak-déli metró hétfőn forgalomba állt első fehér szerelvényét. Jól használható, de senki ne gondolja, hogy egy teljesen korszerű, 21. századi jármű érkezett Moszkva irányából.

A legújabb hír: második munkanapján már le is kellettítani az új metrót.

Leépítések a BKK-nál

2

A hírek szerint tömeges leépítés folyik a BKK-nál. Olyan munkatársaktól válnak meg, akik a szolgáltatás minőségéért felelnek. Például ellenőrzik a járműveket működtető alvállalkozókat, hogy megy-e a buszon a légkondi, hogy tiszta-e a villamos.

Úgy tudni, hálózati forgalomirányítóktól is megváltak (nekik kell rendbehozni, ha műszaki vagy más okból valahol akad a közlekedés).

Az egyik legerősebben megvágott terület az utastájékoztatás, a Futár működtetése, a jegyértékesítés.

Mátyási György például, akit sokan, hangját meg még többen ismerik, a Facebook-oldalán jelentette be, hogy elküldték.

Bizonyos területeken állítólag megszűnnek az érintett státuszok is, a feladatot külső céghez fogják kiszervezni.

Budapest BKK magazin közút villamos gyorsvasút
Egy BKK-ügyfélszolgálat

Közlekedés. Elsősorban közösségi.
Városi és vasút.

Facebook

Utolsó kommentek