Nem egyszeri döntéssel, hanem fokozatosan, szervesen alakult, alakul ki a szemünk előtt a MÁV-Start többé-kevésbé egységes (de két vonulatra osztható) flottaszíne, bár hivatalosan nem jelentették be a megszületését.
Nem egyszeri döntéssel, hanem fokozatosan, szervesen alakult, alakul ki a szemünk előtt a MÁV-Start többé-kevésbé egységes (de két vonulatra osztható) flottaszíne, bár hivatalosan nem jelentették be a megszületését.
Nyilvánosságra került az első fotó a kék tégláról.
A Fonódó úgy értesült, a vizesvébé idején már be akarnak vetni két felújított Uzsgyit a Balaton északi partján, a nyílt vízi úszók ugyanis Füreden versenyeznek majd.
A 6341-es sorozatú (Bpmot) "ikermotorkocsik" 2002 óta emelték - a Bz-khez képest - a hazai mellékvonalak színvonalát. Az orosz államadósságért "cserélt" negyven motorvonat egyik érdekessége, hogy gyakorlatilag csak mi vettünk belőlük. (Ez persze nem igaz a korszerűbb változatra, az például Szerbiában látható.)
A MÁV-nál úgy számolnak, tíz év múlva már nem járnak a csehszlovák motorvonatok. Azért addig még klíma kerül beléjük.
A MÁV tervei szerint 23 szerelvény helyett újat vennének, 75-öt felújítanának. Egy másik megoldás csupa újjal számol. A pénz EU-támogatásból jöhet a húszas években.