Ha villamos nem is, körhídkilátó lehet Hódmezővásárhelyen
2017. máj 17.Épülnek a gyorsforgalmi utak az Alföldön
2017. máj 05.A NIF két útépítésről is küldött fényképeket.
Az M44-es Békés megyét és székhelyét köti majd be az országos gyorsforgalmi hálózatba. Az autóút három szakaszban épül, Kondoroson a munkálatokhoz igénybe vették a 2009 óta elhagyott Kisszénás-Kondoros rövidke vasútvonalat, ahogy arról az iho.hu írt.
Az M44-es autóút megépülése után javul a régió versenyképessége, és a terület vonzóbb lesz a befektetők számára is. Az első ütemben megépülő 62 kilométeres szakaszt 2019. harmadik negyedévében használhatják a közlekedők.
Májustól majdnem épül az egri autóút
2017. április 05.Először az M25-ös autóút rövid városi csatlakozásán és Andornaktálya déli elkerülőjén kezdődik a kivitelezés.
Az M25-ös autóút több ütemben, a tervek szerint 2020 elejére készül el teljesen.
Orbán Viktor miniszterelnök két éve, Sopronban ígérte meg a modern városok program keretében, hogy minden megyei jogú várost gyorsforgalmi (négysávos) úton kapcsolják be az országos sztrádahálózatba a mostani kormányzati ciklusban.
Ma már biztos, hogy az ígéret nem valósul meg határidőre, noha a szóban forgó autóutakat, gyorsutakat sok helyen építik, tervezik. Viszont 2018-ig még se Kaposvárra, se Békéscsabára, se Salgótarjánba, se Egerbe nem haladhatunk végig gyorsforgalmin.
Rézkori lelet útépítés közben
2017. március 08.Épül a sztráda Észak-Erdély felé
2017. március 08.A Közgép és olasz partnere, az Itinera megtámadta az M4-es autópálya határra vezető szakaszának közbeszerzését. Most azonban ellenük ítélt a hatóság, így épülhet az út.
Románia északi részeiből Debrecen és az M3-as irányába vezet a legrövidebb út Budapest és Nyugat-Európa felé. Szomszédunknál a tervezettnél lassabban és botrányokok között épülnek a sztádák, a dél-erdélyi sincs még kész, de a Magyarországhoz csatlakozó részek igen, így Aradot, Temesvárt az M43-as és M5-ös magyar pályákon keresztül már bekötötték az európai gyarsforgalmiút-hálózatba.