A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
Befejezik a görbeházi csomópontot, így az M3-ason Nyíregyháza felől jövők rákanyarodhatnak majd hegyes szögben az M35-ösre Debrecen felé, és viszont.
Jövőre megépül az M35-ös autópálya görbeházi csomópontja, amely kimaradt a beruházásból - jelentette be hétfői debreceni sajtótájékoztatóján a megyei jogú városok fejlesztéséért felelős tárca nélküli miniszter, Kósa Lajos, írja az MTI.
Megszüntetik a Vásárosnaménytól mondjuk Lyonig tartó gyorsforgalmi útvonal egyetlen szűk keresztmetszetét.
A közvélekedés általában azt gondolja, oda kell autópályát, autóutat építeni, ahol azt a forgalom indokolja. Sztrádaszakaszok azonban más okból is készülnek. Gazdagabb országokban például (de máshol is) néha elég indok, hogy az adott területet is gyorsan el lehessen érni.
A magyar M7-es végéről, Letenyénél Szlovénia felé leágazó M70-es autóútnál két másik szempont is elővehető. A jelenleg részben kétszer egy sávos úton is megnőtt a forgalom 2004-es átadása óta, ám egy fontos európai útvonal része, hiszen összeköti a magyar és a szlovén gyorsforgalmi hálózatot. Ezért felhozható az az érv, hogy ennek "illik" valamennyire egységesnek, kétszer két elválasztott sávból állónak lennie.
Az M44-es Békés megyét és székhelyét köti majd be az országos gyorsforgalmi hálózatba. Az autóút három szakaszban épül, Kondoroson a munkálatokhoz igénybe vették a 2009 óta elhagyott Kisszénás-Kondoros rövidke vasútvonalat, ahogy arról az iho.hu írt.
Az M44-es autóút megépülése után javul a régió versenyképessége, és a terület vonzóbb lesz a befektetők számára is. Az első ütemben megépülő 62 kilométeres szakaszt 2019. harmadik negyedévében használhatják a közlekedők.
A Közgép és olasz partnere, az Itinera megtámadta az M4-es autópálya határra vezető szakaszának közbeszerzését. Most azonban ellenük ítélt a hatóság, így épülhet az út.
Románia északi részeiből Debrecen és az M3-as irányába vezet a legrövidebb út Budapest és Nyugat-Európa felé. Szomszédunknál a tervezettnél lassabban és botrányokok között épülnek a sztádák, a dél-erdélyi sincs még kész, de a Magyarországhoz csatlakozó részek igen, így Aradot, Temesvárt az M43-as és M5-ös magyar pályákon keresztül már bekötötték az európai gyarsforgalmiút-hálózatba.
Személygépkocsi és egy kisteherautó ütközött kedd hajnalban az M5-ös autópályán, Kecskemétnél.
Egy ember a helyszínen életét vesztette, az érintett szakaszt lezárták – közölte a Bács-Kiskun Megyei Rendőr-főkapitányság.
Az M5-ös autópálya főváros felé vezető oldalán, a 78-as kilométerszelvénynél egy személygépkocsi ütközött össze 3 óra 40 perckor. A baleset következtében egy nő megsérült, egy férfi pedig a helyszínen életét vesztette.
A rendőrök a helyszínelés miatt teljesen lezárták az autópálya érintett szakaszát, a forgalmat a 90-es kilométerszelvénynél az 54-es főúton keresztül az 5-ös főútra terelik. (MTI)