Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Aláírták az M3-as metró felújítási szerződéseit

0

Tarlós István főpolgármester jelenlétében ma a Városházán aláírták az M3-as metró felújításáról - az északi szakasz állomásainak rekonstrukciójáról, valamint az alagúti munkák elvégzéséről - szóló szerződéseket.

Szenzáció: ismét társadalmi egyeztetés a BKK-nál

0

A 3-as metró északi szakaszának pótlásánál várják az utasok javaslatait.

A címet nem csak híres rosszindulatom diktálta, de a BKK-nál a 3-as metró Újpest és Lehel tér közötti szakaszának pótlására kitalált rendszer valóban nem tartalmaz túl sok kreativitást a pesti oldalon, tehát a legérdekesebb maga az a tény, hogy nem halt ki teljesen az egyeztetés, ami a cég új vezetésének hivatalba lépése óta egészen megritkult.

Alapvetően pótlóbuszok járnak majd a kieső szakasz fölött, még az alternatívaként ajánlott, a metrótól eltérő útvonalon közlekedő járatok sűrítéséről sincs szó a legtöbb esetben. (De a 30-as, 30A busznál igen.)

A pesti oldalon egyetlen igazán érdemi változásként az említhető, hogy a 14-es mellett a 12-es villamos is a Lehel térre megy majd.

Budapest BKK gyorsvasút metró 3-as metró felújítás pótlás közút busz vasút villamos tarifa jegy Tarlós István Strabag BKV
A legtöbb járat változatlan marad - derül ki a BKK interaktív térképeiről

:-( Máris összevandálkodták az orosz motorkocsi új festését

3

vasút dizájn uzsgyi felújítás graffiti

A BKV berágott az orosz metrógyárra

0

Frissítés: péntek koradélután a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumon belül működő közlekedési hatóság kivonta a metróról az Oroszországból frissen érkezett járműveket. Csak a régi, kék metrók járhatnak.

A korábbi poszt:

Hangnemet váltott a magyar fél a Metrovagonmassal szemben. Ez érthető is, hiszen egyszerűen nincs elég szerelvény a forgalom lebonyolítására. Kötbér, az üzlet felfüggesztése, sürgős tárgyalás. A VEKE-elnök szerint eljött az igazság pillanata.

Nem tudják tartani a menetrendben előírt járatsűrűséget a budapesti 3-as metrón, mert nincs elég jármű ehhez. Pénteken a reggeli csúcsban már csak körülbelül ötpercenként jött a metró. Már amikor nem kellett busszal pótolni, illetve amikor nem okozott sokkal nagyobb késéseket az egyik új szerelvény ajtónyitásának meghibásodása.

Hivatalosan felújításra kötöttek üzletet a Metrovagonmassal, ezért a régi, kék szerelvényeket folyamatosan küldik ki Oroszországba, hogy ott "építsék át" "őket". Amikor viszont valami újabb üzemzavaron esik át valamelyik új jármű, az összes már forgalomban lévőt kivonják. Így egyszerűen nincs annyi vonat, amennyit a menetrend előír.

Talán ez lehet az oka, hogy a főváros - konkrétan cége, a BKV - hangnemet váltott. Tarlós István főpolgármester eddig bagatellizálni próbálta a bajokat, illetve elődjét emlegette. Most azonban az üzemeltető közleményében kemény intézkedéseket vezet be, illetve helyez kilátásba az oroszokkal szemben. Azonnal leállítják a régi szerelvények kiszállítását! Most már negatív kényszerként jelenik meg az is, hogy nem vehettek új járműveket.

gyorsvasút Budapest metró 3-as metró Metrovagonmas Oroszország BKV felújítás

Egy új orosz metró ajtóhibája miatt nem járt az M3

0

Az utasok szerint a „felújított” metrószerelvény már a déli végállomásról nehezen, késve így nagyon zsúfoltan tudott elindulni. A Nyugatinál viszont már késve sem.

„Az M3-as metró helyett pótlóbusz közlekedik a Nagyvárad tér és Újpest-Központ között járműhiba miatt. Utasaink türelmét kérjük!” Ezt írta ki Facebook-oldalára péntek reggel 8-kor a BKK.

metró 3-as metró gyorsvasút Budapest Oroszország felújítás
A kép csak illusztráció

Egy utas – betűhíven idézett – kommentjéből több részlet is keiderült:

„A metro már Kökiről késèssel indult...sokáig tartott mire a garázsból kiáll...szerintem már ott is lehetett valami gebasz..az így triplájára nőtt tömeg szállt fel már ott...levegő szinte alig...és nyugatiba..olyan negyed órás várakozás múlva..miután konkrétan sirtak a metrón..kiabáltak...kifeszítették a metróajtót az utasok...borzalmas volt…”

Egy másik utas arról írt, hogy a vésznyitó alig működött, csak többen, nagyon nehezen és lassan tudtak ajtót nyitni.

Negyed 9 után pár perccel a BKK azt írta, hogy újraindult a forgalom.

Közlekedés. Elsősorban közösségi.
Városi és vasút.

Facebook

Utolsó kommentek