Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Leépítések a BKK-nál

2

A hírek szerint tömeges leépítés folyik a BKK-nál. Olyan munkatársaktól válnak meg, akik a szolgáltatás minőségéért felelnek. Például ellenőrzik a járműveket működtető alvállalkozókat, hogy megy-e a buszon a légkondi, hogy tiszta-e a villamos.

Úgy tudni, hálózati forgalomirányítóktól is megváltak (nekik kell rendbehozni, ha műszaki vagy más okból valahol akad a közlekedés).

Az egyik legerősebben megvágott terület az utastájékoztatás, a Futár működtetése, a jegyértékesítés.

Mátyási György például, akit sokan, hangját meg még többen ismerik, a Facebook-oldalán jelentette be, hogy elküldték.

Bizonyos területeken állítólag megszűnnek az érintett státuszok is, a feladatot külső céghez fogják kiszervezni.

Budapest BKK magazin közút villamos gyorsvasút
Egy BKK-ügyfélszolgálat

Újra maguktól nyílnak majd a metróajtók

1

Ezentúl nem kell a 2-es és 4-es metrón gombbal nyitni az ajtókat a le- vagy felszálláshoz. Az iho.hu úgy értesült, hogy március 15-től maguktól nyílik az összes ajtó.

Másfél évig nyomhattuk a gombokat – emlékeztet a portál, amely a BKK-t is megkérdezte a korábbi rendszer ismételt bevezetésének okáról, de még nem kapott választ.

metró Budapest BKK gyorsvasút 2-es metró 4-es metró

Frissítés: időközben a BKK közleményben erősítette meg a hírt.

Bár az intézkedés azt célozta, hogy az ajtónyitó berendezéseket kíméljék, és spóroljanak a légkondícionáló működési költségén, az utasok, különösen a fogyatékkal élők visszajelzései alapján most visszatérnek a korábbi rendszerre: a 2-es metrón a vezető, a 4-esen az automatika nyitja és zárja majd az ajtókat.

Wifi lesz a Combinón

3

villamos Budapest beszerzés BKK

Nőnek a BKK jegyárbevételei

1

BKK tarifa ár Budapest magazin közút villamos gyorsvasút

De mivel akar közlekedni, amikor nem jár majd a metró?

0

Korábbi hasznos hagyományához nyúl vissza a BKK, amikor az utasok véleményére is kíváncsi, hogyan oldják majd meg a 3-as metró pótlását a felújítás idejére.

Az ország legforgalmasabb vasútvonalaként emlegetett észak-déli budapesti gyorsvasút felújítása körüli hercehurca tragikomikus, még most sem lehet tudni, hogy pontosan mikor esnek neki az elhasználódott pályának, állomásoknak, és azt sem, hogy ki végzi el a beruházást pontosan mennyiért.

A BKK tehát egyelőre dátum nélkül, "2017 nyarától" tervezi a kieső metró pótlását. Valamiért főütemekről és alszakaszokról beszélnek, de mi egyszerűbben tekintjük át a munkák szakaszolását:

  1. Kőbánya-Kispest - Nagyvárad tér között zárva a metró, Újpesttől a Nagyvárad térig jár.
  2. Kőbánya-Kispest - Nagyvárad tér és ezzel egyidejűleg Újpest-Központ és Lehet tér között nincs forgalom, csak a Nagyvárad és a Lehel tér között közlekedik.
  3. A Nagyvárad és a Lehel tér között pótlás, a szerelvények egyrészt északon, Újpesttől a Lehel térig, másrészt délen, a Nagyvárad tér és Kőbánya-Kispest között szállítják az utasokat.
  4. A Deák tér és az Árpád híd között marad ki a szolgáltatás, a vonatok egyrészt északon, Újpesttől az Árpád hídig, másrészt délen, a Deák tér és Kőbánya-Kispest között mennek.Budapest gyorsvasút metró 3-as metró BKK HÉV közút busz

Közlekedés. Elsősorban közösségi.
Városi és vasút.

Facebook

Utolsó kommentek