A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
Alig egy évvel a szállítói szerződés aláírását követően kigördült a Stadler lengyelországi gyárából a GYSEV első új generációs Flirt motorvonata.
A részben a szolnoki, részben a siedlcei gyárban készült harmadik generációs jármű megkezdte első útját Gdańsk (régi magyar nevén Dancka) városába, ahol a TRAKO elnevezésű vasúti szakkiállításon mutatkozik be először a nemzetközi szakmai közönségnek.
A strasbourgi villamos átért Németországba. Nem ez az első országhatáron áthaladó villamos, és még az is lehet, hogy hozzánk közelebb is lehet ilyen.
Nemrég, április végén megnyitották a strasbourgi villamos D vonalának legújabb bővítését. Érdekessége, hogy a szakasz a Rajna túloldalán, Németországban, Kehl városában, a vasútállomásnál ér véget. A végállomás csak ideiglenes, a tervek szerint a vonal még idén eléri a kehli városházát.
Az Európai Parlament (egyik) székvárosa szép példája annak, amit francia villamosreneszánsznak szokás nevezni. Strasbourgban a 19. századra nyúlik vissza a városi vasút története, először lovak, majd hamarosan már villamos energia továbbította a kocsikat. 1930-ban már 100 kilométeres hálózat működött a városban és 130 kilométeres a környéken. Az 50-es években azonban a motorizáció itt is megölte a villamost, 1960-ra számolták föl a hálózatot.
Sok francia (és később más) városhoz hasonlóan az utóbbi évtizedekben azonban újjászületett a villamos gyors, nagy kapacitású, alacsonypadlós és a városkép díszére váló esztétikájú, modern járműként. Az első új szakasz 1994-ben nyílt meg, ma már a vasúttal kombinált tram-train vonalak is működnek.