Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Szabályozzák az áramkutak díjait

0

Rendeletben szabályozná a kormány az elektromosautó-töltésért beszedhető díjak számítását, a tervezetet május 8-ig lehet véleményezni.

A dokumentum szerint a töltési díjat az áramkút üzemeltetőjének a honlapján kell ismertetnie. A töltés ideje alatt percenként vagy kilowattóránként határozható meg az egységár, azonban tájékoztató jelleggel mindkét elszámolási módot fel kell tüntetni.

A szolgáltató a töltést követő töltőhelyfoglalásra a türelmi idő hosszát percben, valamint az ebben az időszakban fizetendő díjat percenként határozza meg. A türelmi idő lejárta után a töltési hely elfoglalásáért egyszeri díj vagy percenként meghatározott díj szedhető. A töltési hely töltés nélküli elfoglalásakor ugyancsak egyszeri díjat vagy percenkénti összeget szabhat ki a szolgáltató.

Az elektromosautó-tulajdonosok szerződhetnek a szolgáltatóval, és ennek alapján a szerződésben meghatározott nagy vagy normál teljesítményű elektromos töltőponton és feltételekkel tölthetik fel a járműveket.

A nyilvános áramkút üzemeltetőjének azonban lehetővé kell tenni az elektromos autó használói számára az előzetes szerződéskötés nélküli, eseti feltöltést is. A szolgáltatásnyújtás, illetve a szolgáltatásnyújtás során megkövetelt regisztrációs vagy azonosítási feltétel egyúttal nem jelenthet kötelezettséget az eseti töltésen kívüli, további töltési szolgáltatás igénybevételére. (MTI)

elektromos elektromos autó tarifa magazin közút szabályozás
Ezt a villamos bérautót a szolgáltató tölti

Jön a drónjogsi, a drónbiztosítás, a drónnapló, a dróntanfolyam és a drónlista

0

Nyárra születhetnek meg a dróntörvények. Tömegük alapján osztályozzák a pilóta nélküli repülőszerkezeteket.

Ha valaki elképzeli, hogy a fejére esik egy drón, azonnal belátja, hogy bölcs elv, hogy a súlyosabb eszközökre szigorúbb szabályokat akarnak életbe léptetni. A legfeljebb 250 grammos játékdrónokat mindenféle külön korlátozás nélkül lehetne használni.

Az nem derül ki a Népszavának a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumban folyó jogalkotó munkáról szóló cikkéből, hogy akkor ebben a kategóriában kötelező biztosítást sem kellene kötni, mert egyébként ezzel a módszerrel rendeznék a drónkárokat.

repülés drón magazin szabályozás Nemzeti Fejlesztési Minisztérium

Könnyebb lesz kisvasutat üzemeltetni

0

kisvasút vasút szabályozás

Nincs értelme, hogy egy turisztikai erdei vasútnak ugyanolyan szigorú feltételeknek kelljen megfelelnie, mint a Győri IC-nek.

Közlekedés. Elsősorban közösségi.
Városi és vasút.

Facebook

Utolsó kommentek