Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Ilyen vonat kellene Révfülöpre, Tarjánba, Gyulára!

2

vasút villamosítás Stadler Flirt hibrid Olaszország beszerzésElkészült a Stadler első olyan motorvonata, amely villamosított és villamosítás nélküli pályákon egyaránt működőképes.

Bimodális, 3000 voltos egyenárammal és gázolajjal is üzemelő Flirtöt mutattak be a svájci Stadler bussnangi központjában. A nálunk is ismert típus továbbfejlesztett, Flirt3-as változatába egy külön modulként építették bele a dízelhajtást. A Stadler Facebook-oldala a kis, 18 tonnás tengelyterhelést emeli ki, ez fontos a mellékvonalakon.

vasút villamosítás Stadler Flirt hibrid Olaszország beszerzés
Fotók: Stadler

Vizsgálat a budapesti hibridbusz-beszerzés ügyében

0

Tarlós István elrendelte, hogy vizsgálják meg a BKV hibridbusz-vételi üzletét – állítja Facebook-oldalán az Omnibusz blog.

A közlekedési cég negyven használt, alacsonypadlós szóló Volvót vásárlásáról írt alá nemrég szerződést. Az Omnibusz majd az Index is írt arról, hogy az eladó cég múltja nem arra utal, hogy megbízható járműszállító lenne, másrészt a piaci szintnél jóval magasabbnak tekinthető ár is.

Budapest busz közút Tarlós István hibrid BKV Volvo
Egy érintett. Fotó: Buga Bence – Omnibusz

A Főpolgármesteri Hivatalhoz küldött kérdéseinkre a BKV ezt a választ küldte: 

„Tarlós István főpolgármester úr a használt hibridbuszok ügyében valóban tájékoztatást kért Bolla Tibor elnök-vezérigazgatótól, amelyet Bolla úr megküldött neki. Ebből az anyagból kiderül, hogy az eljárást a Fővárosi Közbeszerzési Kft. folytatta le, így ő felel az eljárás szabályszerűségéért. A Fővárosi Közbeszerzési Kft.  nyilatkozott arról, hogy szabályszerűen folyt le az eljárás. Egyébként a járművek ára, tekintettel korukra és állapotukra, a BKV vizsgálata szerint megfelelő. Az ár jóval alatta volt mind a kínálati, mind a bekért előzetes árajánlatnak, illetve a közbeszerzési becsült értéket sem érték el.”

Közlekedés. Elsősorban közösségi.
Városi és vasút.

Facebook

Utolsó kommentek