Kecskeméten tették tönkre az összegraffitizett szerelvényt

1

Megkaptam a választ a MÁV-tól, így rekonstruálhatjuk a barbárok áldozatává vált elővárosi szerelvény történetét:

November 10-én éjfél és hajnali fél öt között történhetett a rongálás, az éjjeli órákban, a kecskeméti állomáson.

vasút graffiti MÁV-Start bűncselekmény dizájn

Ismét tehervonat zakatolt a Zemplénben

0

Igazi, vadregényes hegységben utazhatunk az év nyári felében a Pálházi kisvasúton.

Ha Wikipédiában nézzük, két kisvasútnál is olvashatjuk, hogy a legrégebbi Magyarországon. Tudjuk persze, hogy működik a Wiki, mik az előnyei, mik a hátrányai. A vitát különben hamar el is dönthetjük a kérdéses szócikkek alapján, a debreceni Zsuzsivasút első szakasza 1882-ben nyitották meg, a mai Pálházi Állami Erdei Vasút ősének építését csak 1888-ban határozták el.

kisvasút magazin turizmus fotó Pálháza ZemplénA fotótehervonat a Malom-tónál

:-( Borzalmasan összegraffitizett szerelvény a váci vonalon

0

Utánatelefonáltam, mert nem hittem el. De sajnos igaz.

Szörnyen összegraffitizett vagonok fényképe került föl a Facebookra. A felvétel a fővárosi Nyugati pályaudvaron készült. Megkerestem azt az utast, aki fotózta, és ő azt mondta, péntek reggel utazott a vonattal a váci vonalon, de már korábban is hallott róla. Vagyis a rongálás nem teljesen friss.

Az ilyen fokú összefestés már nem csupán esztétikai kérdés, mint látható, az ablakok is áldozatul estek, vagyis az utasok nem láthatnak ki.

vasút MÁV-Start graffiti bűncselekmény dizájn

a MÁV ezer etikus hekkert keres

0

Péntektől a mobilos Vonatinfó alkalmazásban is lehet vonatjegyet venni, egyelőre csak androidon, csak az első ezer felhasználónak, és csak béta a rendszer. De a jegy igazi, utazni is lehet vele.

Néha csak kimondatlanul, de sokszor kimondva is végig ott lebegett a BKK e-bérlet-botránya a teremben, amikor a MÁV, a MÁV-Start és a fizetési funkciót fejlesztő OTP Mobil Kft. illetékesei bemutatták az újságíróknak új, mobiltelefonos jegyértékesítési rendszerüket. A fővárosi cég nyári botrányára mindenki emlékszik: gyenge platformon, amatőr módon fejleszttettek egy gagyi rendszert a T-Systemsszel, majd amikor kiderültek a hibák, mindent elrontottak a kommunikációban is. A legnagyobb ellenérzést az váltotta ki a közönségben, hogy a hibákat jelző egyik etikus hekkert feljelentették.

Bár a BKK hivatalosan ma született bárányként beszél magáról az ügyben, azért levonták a konzekvenciákat: Azóta a T-Systemstől és a BKK-tól is távoztak topvezetők, bár az utóbbi esetben elvileg nem az e-bérlet botránya miatt. A közlekedési társaság vezérigazgatója eddig a helyén maradhatott, mindenesetre a metrófelújítás miatt szükséges - eddig úgy látszik, példásan megszervezett - buszos pótlást Dabóczi Kálmán már személyesen ellenőrizte az első napon: egy újabb botrány nem jött volna jól.

vasút internet magazin jegy tarifaA már ismert applikációt egészítik ki

Csak 2019-ben utazhatunk az 1-essel az Etele térre

5

Egy év csúszással írta alá a BKK a Fehérvári úttól a Kelenföldi pályaudvarig tartó villamosszakasz építési szerződését.

Hamaros indulhat a kivitelezés az Etele úton, hogy 33 év után befejezzék a fővárosi 1-es villamos vonalát - írja a Magyar Nemzet. A közbeszerzési adatbázisban található dokumentumok szerint a francia Colas Alterra és a német Siemens konzorciuma nyújtotta be a legkedvezőbb ajánlatot, 8,6 milliárdért építik meg az új sínpályát.

villamos Budapest Kelenföld 1-es villamos beszerzés BKKInnen tovább

Közlekedés. Elsősorban közösségi.
Városi és vasút.

Facebook

Utolsó kommentek