A BKK leminősítésével tiltakoznak az ellen, hogy a hibára rámutató fiút éjjel vitték el a rendőrök

0

Kora délután már meghaladta a kétezret azoknak a száma, akik a lehető legrosszabb, egycsillagos minősítést adták a BKK-nak a Facebook-on.

A legtöbben azt is megírják, a rossz véleményre a cég elektronikus bérletértékesítő rendszerének hibájára rámutató fiú elleni eljárás késztette őket, de sokan a szolgáltatás színvonalán is háborognak.

magazin internet tarifa közút villamos gyorsvasút bkk Budapest bérletAz előző vezérigazgatónak is rossz a véleménye volt cégéről

Nem vonják vissza az online BKK-bérletet

0

Feljelentések születtek mindkét oldalon.

Nem igaz, hogy ötven vagy akár egy forintért utazgathat egy hónapig, aki meghekkeli a BKK csütörtökön indult online bérlet- és jegyértékesítési rendszerét - mondta a Fonódónak Dabóczi Kálmán. A BKK vezérigazgatója ezzel nem cáfolta, amit az Index írt egy olvasója közlése alapján: az internetes felületen "alapszintű" beavatkozással maga a vásárló állíthatja be az árat. Csakhogy erre a rendszert felkészítették, az így megvásárolt bérletet érvényteleníti - állítja Dabóczi. (Azt pedig a cikk is említi, hogy ez bűncselekmény.)

BKK Internet Budapest tarifa magazin bérlet villamos gyorsvasút közút vasútAz internetes felület

BKK-bérlet az okostelefonon

1

Elindult a budapesti bérletek online értékesítése. Egyelőre néhány bérletfajta vásárolható meg az interneten regisztráció után, a BKK közleménye szerint később bővítik a választékot.

Ahogy az automatáknál, a neten is meg kell adni egy igazolvány számát. Az utazáshoz erre az igazolványra, és az okostelefonon megjelenő igazoló képre is szükség van, az ellenőrzéshez mindkettőt kérhetik.

Az okostelefonnal naponta egyszer be kell lépni egy felületre, a rendszer így állípítja meg, hogy a bérlet még érvényes.

BKK Budapest internet bérlet tarifa magazin villamos gyorsvasút közút vasút

Ilyen vonat kellene Révfülöpre, Tarjánba, Gyulára!

2

vasút villamosítás Stadler Flirt hibrid Olaszország beszerzésElkészült a Stadler első olyan motorvonata, amely villamosított és villamosítás nélküli pályákon egyaránt működőképes.

Bimodális, 3000 voltos egyenárammal és gázolajjal is üzemelő Flirtöt mutattak be a svájci Stadler bussnangi központjában. A nálunk is ismert típus továbbfejlesztett, Flirt3-as változatába egy külön modulként építették bele a dízelhajtást. A Stadler Facebook-oldala a kis, 18 tonnás tengelyterhelést emeli ki, ez fontos a mellékvonalakon.

vasút villamosítás Stadler Flirt hibrid Olaszország beszerzésFotók: Stadler

A civileknek kellett kiharcolniuk a buszsávot Budán

0

Kedd reggelre lesz buszsáv a Bocskai úttól a Petőfi hídig - ezt a rapid, ugyanakkor meglehetősen megkésett döntést hozták meg a Fővárosnál - értesült a Fonódó.

Közlekedés. Elsősorban közösségi.
Városi és vasút.

Facebook

Utolsó kommentek