Több mint 4,6 milliárd a Mahartnak nyaralóhajózási programra

0

A nyaralóhajózás megvalósításához szükséges feladatok ellátására 4,66 milliárd forintot kap az állami tulajdonú Mahart Magyar Hajózási Zrt. 2017 és 2019 között egy kormányhatározat szerint.

A dokumentum értelmében a kormány elindítja egy új turisztikai termék, a magyarországi nyaralóhajózás alapjainak és hátterének megteremtésével kapcsolatos programot.

A megvalósításhoz szükséges feladatok ellátására és a Felső-Tisza-vidék kishajóforgalmát segítő fejlesztések megvalósítására a Mahartot jelölték ki. A program előkészítéséhez, a műszaki tervezéshez és a közbeszerzések megkezdéséhez, hatástanulmányok elkészítéséhez és az engedélyezési eljárások elindításához az idén 100 millió forintot kap a társaság.

hajózás magazin turizmus Mahart TiszaCsehországban, Lengyelországban, Németországban és Nyugat-Európa szinte valamennyi országában lehet lakóhajókkal utazni és üdülni csatornákon, folyókon, esetleg tavakon, tengereken. A kép Olaszországban készült

Ismét tehervonat zakatolt a Zemplénben

0

Igazi, vadregényes hegységben utazhatunk az év nyári felében a Pálházi kisvasúton.

Ha Wikipédiában nézzük, két kisvasútnál is olvashatjuk, hogy a legrégebbi Magyarországon. Tudjuk persze, hogy működik a Wiki, mik az előnyei, mik a hátrányai. A vitát különben hamar el is dönthetjük a kérdéses szócikkek alapján, a debreceni Zsuzsivasút első szakasza 1882-ben nyitották meg, a mai Pálházi Állami Erdei Vasút ősének építését csak 1888-ban határozták el.

kisvasút magazin turizmus fotó Pálháza ZemplénA fotótehervonat a Malom-tónál

Közlekedés. Elsősorban közösségi.
Városi és vasút.

Facebook

Utolsó kommentek