Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Ilyen vonat kellene Révfülöpre, Tarjánba, Gyulára!

2

vasút villamosítás Stadler Flirt hibrid Olaszország beszerzésElkészült a Stadler első olyan motorvonata, amely villamosított és villamosítás nélküli pályákon egyaránt működőképes.

Bimodális, 3000 voltos egyenárammal és gázolajjal is üzemelő Flirtöt mutattak be a svájci Stadler bussnangi központjában. A nálunk is ismert típus továbbfejlesztett, Flirt3-as változatába egy külön modulként építették bele a dízelhajtást. A Stadler Facebook-oldala a kis, 18 tonnás tengelyterhelést emeli ki, ez fontos a mellékvonalakon.

vasút villamosítás Stadler Flirt hibrid Olaszország beszerzés
Fotók: Stadler

Megszületett a MÁV-járművek új arculata

2

vasút MÁV MÁV-Start dizájn Csehország Desiro Flirt Stadler Traxx Uzsgyi

Nem egyszeri döntéssel, hanem fokozatosan, szervesen alakult, alakul ki a szemünk előtt a MÁV-Start többé-kevésbé egységes (de két vonulatra osztható) flottaszíne, bár hivatalosan nem jelentették be a megszületését.

Búcsúzhatunk a piros Flirtöktől

2

vasút Stadler Flirt beszerzés dizájn MÁV MÁV-StartA Stadler piros motorvonatait kékre festik a MÁV-csoportnál. Ennél is fontosabb, hogy konnektorokat, sőt USB-csatlakozókat is kapnak.

Az elmúlt évtizedben több közbeszerzéssel vásárolt a MÁV illetve a MÁV-Start összesen 123 négyrészes Flirtöt. Akiknek fontos ez a kérdés, már az első hatvan jármű vásárlásakor kifogásolták, hogy pirosra festve érkeztek.

A MÁV-os sztenderdek szerint ugyanis a dízelmozdonyok és -motorvonatok kaptak olyasmi festést, amilyet a nagyközönség pirosnak dekódol (a vasutasok némelykor a vörös, más esetekben a narancs megjelöléshez ragaszkodnak).

vasút Stadler Flirt beszerzés dizájn MÁV MÁV-Start
Információonk szerint a pipacsok pirosak maradnak

12
»
Közlekedés. Elsősorban közösségi.
Városi és vasút.

Facebook

Utolsó kommentek