A metrópótló buszok nem érnek ide a metrópótlás elejére

0

A BKV eleve úgy tervezte, hogy a 30 új "Ikarus Egyedi" csuklóst csak a pótlás második felében veszik igénybe.

Szenzáció: ismét társadalmi egyeztetés a BKK-nál

0

A 3-as metró északi szakaszának pótlásánál várják az utasok javaslatait.

A címet nem csak híres rosszindulatom diktálta, de a BKK-nál a 3-as metró Újpest és Lehel tér közötti szakaszának pótlására kitalált rendszer valóban nem tartalmaz túl sok kreativitást a pesti oldalon, tehát a legérdekesebb maga az a tény, hogy nem halt ki teljesen az egyeztetés, ami a cég új vezetésének hivatalba lépése óta egészen megritkult.

Alapvetően pótlóbuszok járnak majd a kieső szakasz fölött, még az alternatívaként ajánlott, a metrótól eltérő útvonalon közlekedő járatok sűrítéséről sincs szó a legtöbb esetben. (De a 30-as, 30A busznál igen.)

A pesti oldalon egyetlen igazán érdemi változásként az említhető, hogy a 14-es mellett a 12-es villamos is a Lehel térre megy majd.

Budapest BKK gyorsvasút metró 3-as metró felújítás pótlás közút busz vasút villamos tarifa jegy Tarlós István Strabag BKVA legtöbb járat változatlan marad - derül ki a BKK interaktív térképeiről

Feljelentés fakockaügyben

0

A főpolgármester szerint a fakocka nem tréfadolog.

Hivatalból büntetőeljárás indult közérdekű üzem jelentős mértékű megzavarása miatt, ez öt évig terjedő szabadságvesztéssel büntethető – mondta Tarlós István csütörtöki sajtóértekezletén.

metró 3-as metró Oroszország Tarlós István Budapest bűnügy gyorsvasút BKV
A főpolgármester a bűnös fadarabbal – Fotó: MTI

Szerdán az új, fehér metrókocsik egyikéből kellett kiszállni az utasoknak, mert nem tudta zárni az egyik ajtót. Mint kiderült, egy fadarab akadályozta ezt. (Valójában nem kockáról, hanem inkább négyzetes hasábbról van szó.) A főpolgármester úgy véli, valaki szándékosan tette oda, hiszen fa alkatrészek nincsenek a járművek belsejében, és nem egy letört darabról, hanem egy szabályos, megmunkált tárgyról van szó.

A BKV berágott az orosz metrógyárra

0

Frissítés: péntek koradélután a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumon belül működő közlekedési hatóság kivonta a metróról az Oroszországból frissen érkezett járműveket. Csak a régi, kék metrók járhatnak.

A korábbi poszt:

Hangnemet váltott a magyar fél a Metrovagonmassal szemben. Ez érthető is, hiszen egyszerűen nincs elég szerelvény a forgalom lebonyolítására. Kötbér, az üzlet felfüggesztése, sürgős tárgyalás. A VEKE-elnök szerint eljött az igazság pillanata.

Nem tudják tartani a menetrendben előírt járatsűrűséget a budapesti 3-as metrón, mert nincs elég jármű ehhez. Pénteken a reggeli csúcsban már csak körülbelül ötpercenként jött a metró. Már amikor nem kellett busszal pótolni, illetve amikor nem okozott sokkal nagyobb késéseket az egyik új szerelvény ajtónyitásának meghibásodása.

Hivatalosan felújításra kötöttek üzletet a Metrovagonmassal, ezért a régi, kék szerelvényeket folyamatosan küldik ki Oroszországba, hogy ott "építsék át" "őket". Amikor viszont valami újabb üzemzavaron esik át valamelyik új jármű, az összes már forgalomban lévőt kivonják. Így egyszerűen nincs annyi vonat, amennyit a menetrend előír.

Talán ez lehet az oka, hogy a főváros - konkrétan cége, a BKV - hangnemet váltott. Tarlós István főpolgármester eddig bagatellizálni próbálta a bajokat, illetve elődjét emlegette. Most azonban az üzemeltető közleményében kemény intézkedéseket vezet be, illetve helyez kilátásba az oroszokkal szemben. Azonnal leállítják a régi szerelvények kiszállítását! Most már negatív kényszerként jelenik meg az is, hogy nem vehettek új járműveket.

gyorsvasút Budapest metró 3-as metró Metrovagonmas Oroszország BKV felújítás

Leállították az új orosz metrókat

1

Szűkszavú közleményben tudatta a BKV, hogy ideiglenesen kivonta a forgalomból a budapesti 3-as metró fehér szerelvényeit. A szöveg "az utasforgalomban eddig megtett futásteljesítmény tapasztalatainak értékelésére" hivatkozik, de mindenki tudja, hogy valójában a Metrovagonmasban készült járművek egyre súlyosabb problémái jelenthetik a valódi okot.

gyorsvasút Metrovagonmas metró Oroszország 3-as metró BKV Budapest

«
123
Közlekedés. Elsősorban közösségi.
Városi és vasút.

Facebook

Utolsó kommentek